من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

با شروع فصل فوتبال، فکر نکردن به بازیکنان و مصدومیت‌های آن‌ها دشوار است، به‌ویژه آسیب‌دیدگی‌های ضربه‌ای. چیزی که ممکن است متوجه نشوید این است که تشویق‌کننده‌ها مستعد آسیب‌های مشابه هستند.

این نکته در یک مطالعه جدید در مجله اطفال برجسته شده است، که نشان می دهد تشویق کردن خطرناک ترین فعالیت برای زنان ورزشکار است که 66 درصد از آسیب های آنها را به خود اختصاص می دهد. علاوه بر این، این مطالعه گزارش می دهد که بیش از یک سوم از دخترانی که دچار ضربه مغزی می شوند، حتی علائم را به اندازه کافی تشخیص نمی دهند که آنها را گزارش کنند.

دکتر جی می‌گوید: این تحقیق در پی اخباری است که آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه مغزی به بازیکنان حرفه‌ای فوتبال را مستند می‌کند، اما برخلاف فوتبال، تشویق کردن هنوز توسط اکثر انجمن‌های ورزشی دبیرستان یک «ورزشی» تلقی نشده است - یک شکست حماسی. گرینشتاین، مدیر عامل اسپورت و اسپین رهاب و پزشک رسمی تیم کایروپراکتیک برای تشویق‌کننده‌های واشنگتن رداسکینز.

او اصرار دارد: «این نیاز به اصلاح دارد. "ما در اینجا در یک تقاطع حساس هستیم."

بیشتر صدمات فاجعه آمیز برای "پرنده ها" (آنهایی که به هوا پرتاب می شوند) اتفاق نمی افتد، بلکه بیشتر آنها را روی زمین می گیرند. طبق این مطالعه، این آسیب‌ها به احتمال زیاد باعث افزایش شدید مراجعات اورژانسی به بیمارستان‌ها توسط تشویق‌کننده‌ها می‌شود، از تقریباً 5000 در سال 1980 به بیش از 26700 در سال 2007. در یک طرح تصویری بزرگ، این آسیب‌ها می‌توانند شامل ناتوانی‌های دائمی یا طولانی مدت باشند. -شرایط پزشکی مدت

با استرس ورزش به بدن - و به طور خاص به ستون فقرات - مراقبت های کایروپراکتیک به طور فزاینده ای توسط متخصصان به عنوان بخش مهمی از مراقبت های پیشگیرانه و پس از آسیب دیده می شود.

دکتر گرینشتاین، که همچنین یکی از اعضای بنیاد غیرانتفاعی پیشرفت کایروپراکتیک است، می‌گوید: «درمان کایروپراکتیک و برنامه‌های پیشگیری از آسیب عملکردی می‌تواند زمان بهبودی را بهبود بخشد و عملکرد را به حداکثر برساند».
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.