من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اکثر مردم می دانند که بدن آنها از مقدار زیادی آب تشکیل شده است، اما ممکن است از این که بدانند این عدد حدود 70 درصد است شگفت زده شوند - و با این حال مطالعات نشان می دهد که ما به اندازه کافی برای جبران آنچه نیاز داریم، نوشیدنی نمی نوشیم.

نوشیدنی های دیگر برای اطمینان، اما آب؟ حتی نزدیک نیست.

با تأکید بر این نکته، مطالعه ای است که توسط دکتر آلیسون گودمن برای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری انجام شده است که نشان می دهد از هر 10 آمریکایی یک نفر هر روز آب نمی نوشد.

صفر

او این نتایج را «تحریک‌کننده» می‌نامد.

گودمن می گوید: «آب برای زندگی حیاتی است. "بسیاری از خطرات سلامتی با نوشیدن آب ساده کاهش می یابد."

گودمن معتقد است که افرادی که آب نمی‌نوشند، آب خود را از قهوه، نوشابه‌های گازدار، غذا و سایر منابع دریافت می‌کنند، که ممکن است از نظر تئوری خوب باشد، به جز کالری‌هایی که با آن مایعات دیگر مرتبط است.

به گفته دکتر Theodore A. Baroody، برای اینکه بدن به خوبی عمل کند، باید آب داشته باشد و برای اینکه به درستی عمل کند، باید به طور مداوم برای حفظ pH یا تعادل شیمیایی مناسب کار کند.

برای این منظور، فواید آب آشامیدنی را نمی‌توان اندازه‌گیری کرد (جلوگیری از کم‌آبی بدن)، با این حال، افزودن آب قلیایی به رژیم غذایی غنی از مواد مغذی می‌تواند به حفظ تعادل pH بدن کمک کند و همچنین به جلوگیری از آن کمک کند. سرطان، استخوان های ضعیف، پیری زودرس و خستگی.

بارودی می‌گوید: «PH نامتعادل می‌تواند بدن شما را وادار کند تا مواد معدنی مهمی را از اندام‌های حیاتی و استخوان‌های شما قرض بگیرد تا اسید اضافی را از بین ببرد.»

آبی مانند آب آلکامه نه تنها به تنظیم این تعادل مهم pH در بدن کمک می کند، بلکه می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند، عملکرد قلبی-تنفسی را بهبود بخشد و سطح انرژی را افزایش دهد. حتی با استرس اکسیداتیو و رادیکال های آزاد مبارزه می کند.

آلکامه واتر برخلاف نمونه‌های شیر و بطری‌های خود، فرآیندی به نام «ریز خوشه‌بندی» را طی می‌کند که در آن مولکول‌های تشکیل‌دهنده آب به «خوشه‌های» کوچک‌تری شکسته می‌شوند و به سلول‌های بدن اجازه می‌دهند تا آب را خیلی سریع‌تر جذب کنند و به نوبه خود آب را جذب کنند. شما را به طور موثرتری هیدراته می کند.

دکتر رابرت او. یانگ، دکترای دکتر، نویسنده کتاب، می‌گوید: «اگر کسی از من بپرسد، «چیزی است که می‌توانم برای داشتن سلامتی بهتر انجام دهم؟» پاسخ ساده خواهد بود: نوشیدن آب قلیایی و یونیزه را شروع کنید. معجزه pH

Alkame Water، Inc. یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Pinacle Enterprise Inc. (OTCBB: PINS) (OTCQB: PINS) است. برای اطلاعات بیشتر در مورد آب آلکامه و فواید آن برای سلامتی
درد تمایز قائل نیست. تقریباً همه را در یک زمان لمس می کند. نامرئی است و با آزمایش یا اسکن قابل تشخیص نیست. برای بسیاری، پس از مدت کوتاهی از بین می رود، اما برای برخی دیگر، همه چیز مصرف می کند و می تواند زندگی را غیرقابل تحمل کند.

بر اساس گزارشی در سال 2011، "تسکین درد در آمریکا" که توسط موسسه پزشکی (IOM) انجام شد، تقریباً 100 میلیون بزرگسال در ایالات متحده از درد مزمن رنج می برند - وضعیتی که با درد تعریف می شود که بیش از شش ماه طول می کشد و با وجود پزشکی ادامه می یابد. رفتار. IOM اذعان می کند که هر کس درد را متفاوت تجربه می کند. این گزارش یک رویکرد بین رشته ای را توصیه می کند که به طور فعال بیمار را در مراقبت از خود مشارکت می دهد.

«اثربخشی درمان‌های درد به شدت به قدرت رابطه پزشک و بیمار بستگی دارد. به گفته IOM، درمان درد هرگز به مداخله پزشک به تنهایی مربوط نمی شود، بلکه مربوط به همکاری پزشک و بیمار (و خانواده) است.

در حالی که بسیاری از مراکز مراقبت های بهداشتی، بیمارستان ها و حتی مطب های پزشک دارای حامیان بیمار هستند که به عنوان پیوندی ارزشمند بین بیمار و ارائه دهنده خدمات عمل می کنند، بهترین مدافع اغلب می توانید خودتان باشید.

وقتی صحبت از مدیریت درد و مراقبت های بهداشتی به میان می آید، دفاع از خود یک مهارت ضروری و ضروری است. برای انجام این کار به معنای درک و شناسایی نیازهای خود، شناخت موارد قابل قبول (و غیرقابل قبول)، دانستن حقوق قانونی خود و انتقال آنها به خانواده، دوستان و تیم مراقبت های بهداشتی است.

دفاع از خود در مورد توانمندسازی است - از طریق دانش، اطلاعات و احترام به خود. تا این مرحله، متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند با حمایت از تلاش های بیماران خود به آنها کمک کنند.

برای راهنمایی بیشتر و نکاتی در مورد اینکه مدافع خود باشید، به In The Face of Pain در www.inthefaceofpain/advocacy مراجعه کنید. این وب‌سایت اطلاعات و منابعی را ارائه می‌دهد که می‌تواند به شما کمک کند مدافع خود یا یکی از عزیزانتان باشید که با دردهای مزمن زندگی می‌کنند. کتابچه راهنمای رایگان برای افراد مبتلا به درد شامل نکات و ابزارهایی برای برقراری ارتباط مؤثر با پزشک خود (یا خانواده تان) و همچنین تمرکز بر مراقبت و آزمایشات بالینی است.
با شروع فصل فوتبال، فکر نکردن به بازیکنان و مصدومیت‌های آن‌ها دشوار است، به‌ویژه آسیب‌دیدگی‌های ضربه‌ای. چیزی که ممکن است متوجه نشوید این است که تشویق‌کننده‌ها مستعد آسیب‌های مشابه هستند.

این نکته در یک مطالعه جدید در مجله اطفال برجسته شده است، که نشان می دهد تشویق کردن خطرناک ترین فعالیت برای زنان ورزشکار است که 66 درصد از آسیب های آنها را به خود اختصاص می دهد. علاوه بر این، این مطالعه گزارش می دهد که بیش از یک سوم از دخترانی که دچار ضربه مغزی می شوند، حتی علائم را به اندازه کافی تشخیص نمی دهند که آنها را گزارش کنند.

دکتر جی می‌گوید: این تحقیق در پی اخباری است که آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه مغزی به بازیکنان حرفه‌ای فوتبال را مستند می‌کند، اما برخلاف فوتبال، تشویق کردن هنوز توسط اکثر انجمن‌های ورزشی دبیرستان یک «ورزشی» تلقی نشده است - یک شکست حماسی. گرینشتاین، مدیر عامل اسپورت و اسپین رهاب و پزشک رسمی تیم کایروپراکتیک برای تشویق‌کننده‌های واشنگتن رداسکینز.

او اصرار دارد: «این نیاز به اصلاح دارد. "ما در اینجا در یک تقاطع حساس هستیم."

بیشتر صدمات فاجعه آمیز برای "پرنده ها" (آنهایی که به هوا پرتاب می شوند) اتفاق نمی افتد، بلکه بیشتر آنها را روی زمین می گیرند. طبق این مطالعه، این آسیب‌ها به احتمال زیاد باعث افزایش شدید مراجعات اورژانسی به بیمارستان‌ها توسط تشویق‌کننده‌ها می‌شود، از تقریباً 5000 در سال 1980 به بیش از 26700 در سال 2007. در یک طرح تصویری بزرگ، این آسیب‌ها می‌توانند شامل ناتوانی‌های دائمی یا طولانی مدت باشند. -شرایط پزشکی مدت

با استرس ورزش به بدن - و به طور خاص به ستون فقرات - مراقبت های کایروپراکتیک به طور فزاینده ای توسط متخصصان به عنوان بخش مهمی از مراقبت های پیشگیرانه و پس از آسیب دیده می شود.

دکتر گرینشتاین، که همچنین یکی از اعضای بنیاد غیرانتفاعی پیشرفت کایروپراکتیک است، می‌گوید: «درمان کایروپراکتیک و برنامه‌های پیشگیری از آسیب عملکردی می‌تواند زمان بهبودی را بهبود بخشد و عملکرد را به حداکثر برساند».
آب بطری یک تجارت بزرگ است.

به گفته تحلیلگران، در واقع، اکنون میلیاردها دلار برای محصولی خرج می شود که قبلاً آن را به صورت رایگان از شیر آب دریافت می کردیم، و به گفته تحلیلگران، پس از سودا در ایالات متحده در رتبه دوم قرار دارد.

با این حال، همه آب های بطری یکسان ایجاد نمی شوند. اکثر برندهای آب بطری می توانند از هر منبعی تهیه شوند.

با این حال، نام تجاری جدیدی از آب وجود دارد که با ارائه چیزی غیر از یک رفع عطش سنتی، خود را از همتایان خود دور می کند. آلکامه واتر دارای خواص قلیایی ملایمی است که برای تقویت هیدراتاسیون موثر با حمایت از سطوح pH بهینه بدن، ارائه مزایای آنتی اکسیدانی و همچنین بهبود سطوح انرژی و سلامت کلی طراحی شده است.

از طریق فرمول ثبت شده خود که شامل ساختار مولکولی ریز خوشه ای است، طراحی آلکامه واتر نه تنها از قلیاییت متمایز آن پشتیبانی می کند، بلکه سطوح بالایی از اکسیژن محلول و تثبیت شده را امکان پذیر می کند. آب اکسیژنه با بهبود ظرفیت هوازی، تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش تأثیر استرس بر بدن ناشی از رادیکال‌های آزاد - مولکول‌های بسیار واکنش‌پذیر که تصور می‌شود در ایجاد سرطان‌ها و سایر بیماری‌ها نقش دارند، مرتبط است. به عنوان تسریع روند پیری.

علاوه بر این، داده های حاصل از مطالعات علمی در مورد اثرات آب قلیایی الکترولیز شده، ارتباط بین مصرف این نوع آب و فواید سلامتی را نشان می دهد. در یک مطالعه، شرکت کنندگان در یک برنامه توانبخشی سرپایی ریوی که به طور تصادفی برای نوشیدن آب قلیایی الکترولیز شده انتخاب شدند، در مقایسه با افرادی که آب ساده می نوشیدند، تحمل ورزش را پس از 12 هفته بهبود دادند.

مطالعه دیگری نشان داد که بیماران HIV تحت درمان ضدرتروویروسی که آب قلیایی الکترولیز شده را به صورت روزانه مصرف می‌کردند، در مقایسه با بیمارانی که آب ساده مصرف می‌کردند، پس از 30 روز سیستم ایمنی خود را بهبود بخشیدند.

نتایج آزمایش‌های اضافی آلکامه واتر نشان می‌دهد که خواص قلیایی، آنتی‌اکسیدانی و اکسیژن‌رسانی آن را برای یک سال کامل ماندگاری حفظ می‌کند، که آن را به یک انتخاب عملی برای مصارف خانگی یا اداری تبدیل می‌کند. آب آلکامه در بطری هایی عرضه می شود که فاقد BPA هستند و 100 درصد قابل بازیافت هستند.

Alkame Water, Inc. یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Pinacle Enterprise, Inc. (OTCBB: PINS) (OTCQB: PINTS) است.
علاوه بر این که مشغول خرید هدایای تعطیلات هستند، مهم ترین نکته در ذهن بسیاری از آمریکایی ها فصل آنفولانزا است.

مرکز کنترل بیماری (CDC) خاطرنشان کرد که آمریکا در اوایل سال جاری فصل بسیار بدی را تجربه کرد و 29 ایالت سطوح بالایی از علائم "شبیه آنفولانزا" را گزارش کردند. پس منطقی است که در ماه های آینده انتظار چیزی مشابه را داشته باشیم.

دکتر فرانک اسپر، متخصص بیماری‌های تنفسی ویروسی در مرکز پزشکی UH Case در اوهایو، می‌گوید: «من فکر می‌کنم مردم تحت تأثیر جدی بودن آنفولانزا قرار نگرفته‌اند. اما ... آنفولانزا علت شماره یک مرگ و میر ناشی از بیماری های عفونی است.

اسپر اضافه می کند که هر سال بین 5000 تا 20000 نفر در اثر بیماری های مرتبط با آنفولانزا جان خود را از دست می دهند، به همین دلیل CDC توصیه های زیر را توصیه می کند:

• تیر خورده. کارشناسان می گویند بهترین دفاع در برابر آنفولانزا یک حمله خوب است، بنابراین تزریق واکسن آنفولانزا اولین گام در مبارزه است – و هر چه زودتر بهتر باشد.

• در مورد شستن دست ها هوشیار باشید. در فصل آنفولانزا بهترین دوستان خود را با آب و صابون درست کنید. شستن دست ها به مدت 15 ثانیه به علاوه (زمانی که برای سه بار خواندن تولدت مبارک یا ABC طول می کشد) کلیدی است. این امر به ویژه هنگام کار در مکان های مشترک مانند اتاق های کپی یا دفاتر جلویی اهمیت دارد.

• آب بیشتری بنوشید. در حالی که نشان داده شده است که برخی آب میوه ها از علائم کمتر سرماخوردگی جلوگیری می کنند، اما به گفته متخصصان، نوشیدن آب هر روز و در تمام طول روز نه تنها برای هیدراته نگه داشتن بدن، بلکه برای دفع سموم (و ویروس ها) ناخواسته، گزینه بهتری است. به این ترتیب، آب برای حفظ سلامت مطلوب بسیار مهم است. در حالی که آب فواید بی شماری دارد، تحقیقات نشان داده است که برخی از آب ها فواید سلامتی بیشتری نسبت به سایرین دارند. به گفته کارشناسان، به همین دلیل است که نوشیدن آب یونیزه قلیایی مانند آلکامه واتر باید بخشی ضروری از برنامه سلامت هر کسی باشد. قلیاییت خفیف توسط پزشکان توصیه می شود، زیرا به هیدراتاسیون موثرتر اجازه می دهد، که از بدن متعادل با pH بهینه پشتیبانی می کند و منبع قدرتمندی از آنتی اکسیدان ها است که سیستم ایمنی را تقویت می کند.

• سیب زمینی نیمکتی باشید. معمولاً از ما خواسته می‌شود بلند شوید و حرکت کنید، اما اگر بیمار هستید، بهتر است در خانه بمانید تا بتوانید استراحت کنید و میکروب‌ها را به دیگران منتقل نکنید. قاعده کلی این است که حداقل 24 ساعت پس از رفع تب بدون استفاده از دارو برای کاهش تب در خانه بمانید. این اطمینان حاصل می کند که از نقطه ای که احتمال انتقال ویروس به دیگران وجود دارد گذشته اید.
اکنون بیش از هر زمان دیگری، آمریکایی ها با واقعیت جدیدی در مورد پوشش سلامت خود روبرو هستند. در نتیجه، درک انتخاب های خود بسیار مهم است.
گزارش اخیر Healthgrades، یک منبع آنلاین برای اطلاعات جامع در مورد پزشکان و بیمارستان ها، نشان می دهد که چگونه انتخاب بیمارستان می تواند به طور چشمگیری بر سلامت بیمار تأثیر بگذارد. بنابراین قابل درک است که افراد در بیمارستان هایی که رتبه های پایین تری دریافت می کنند، به مراتب بیشتر احتمال دارد بمیرند یا دچار عوارض شوند.
با توجه به اینکه پوشش مراقبت های بهداشتی کانون بسیاری از گفتگوها این روزها است، این گزارش بحث های جدیدی را در مورد اقداماتی که مصرف کنندگان باید انجام دهند را برانگیخته است.
راجر هولشتاین، مدیرعامل Healthgrades، می‌گوید: «ما از مصرف‌کنندگان می‌خواهیم که هنگام انتخاب طرحی، تکالیف خود را انجام دهند تا متوجه شوند که کدام پزشکان تحت پوشش هستند و آیا ... پزشک در بیمارستانی با خطر مرگ و میر یا عوارض کم کار می‌کند. او می افزاید: «انتخاب یک طرح فقط هزینه نیست، مصرف کنندگان باید ارائه دهندگان خود را قبل از انتخاب طرح انتخاب کنند و Healthgrades باید اولین توقف آنها باشد.»
متأسفانه، بیشتر مردم از این موضوع آگاه نیستند که انتخاب پزشک آنها مستقیماً با انتخاب بیمارستان و به نوبه خود اهمیت آن در پیش بینی نتایج بهتر مرتبط است.
برجسته‌تر این نکته، مطالعه اخیر هریس اینتراکتیو است که نشان می‌دهد کمتر از نیمی از آمریکایی‌های بالای ۲۶ سال قبل از انتخاب بیمارستان یا پزشک، اطلاعات گسترده و مفصلی را جمع‌آوری می‌کنند و احتمال بیشتری دارد که بیمارستانی را بر اساس راحتی یا پرداخت هزینه در مقابل داده‌های با کیفیت انتخاب کنند. . با این حال، این تصمیم می تواند به معنای تفاوت بین زندگی و مرگ باشد.
Archelle Georgiou، مشاور استراتژیک Healthgrades می گوید: «مصرف کنندگان برای انتخاب معنادار بین برنامه ها به اطلاعات دقیق نیاز دارند. "با توجه به قانون مراقبت مقرون به صرفه که دسترسی به مراقبت را گسترش می دهد، درک گزینه های شما، از جمله کیفیت مراقبت های ارائه شده در بیمارستان ها و پزشکان وابسته در برنامه شما، مهم تر از همیشه است."
جالب توجه است که گزارش Healthgrades اشاره می کند که کیفیت بهتر می تواند منجر به کاهش هزینه های کلی شود و بیان می کند که هزینه های مستقیم مراقبت از بیماری که دچار عارضه می شود، به طور متوسط ​​تقریباً دو برابر هزینه مراقبت از بیمارانی است که این عارضه را تجربه نکرده اند. مسئله.
گفته شده است که "خانه جایی است که قلب در آن قرار دارد." در حالی که این احساس ممکن است درست باشد، آن خانه نیز ممکن است شما را بیمار کند.
بر اساس گزارش آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA)، آمریکایی ها به طور متوسط ​​حدود 90 درصد یا بیشتر از زمان خود را در داخل خانه می گذرانند، جایی که سطوح آلاینده ممکن است دو تا پنج برابر (و احتمالاً بیش از 100 برابر) بیشتر از سطوح خارج از منزل باشد.
یکی از نمایندگان انجمن ریه آمریکا در اورنج کانتی، کالیفرنیا می‌گوید: «بیشتر ما به آن فکر نمی‌کنیم، زیرا نمی‌توانیم آلودگی را ببینیم، و گاهی اوقات نمی‌توانیم آن را بو کنیم.»
به همین دلیل است که کارشناسان می گویند، تمیز نگه داشتن هوای داخل خانه برای حفظ سلامت خانواده بسیار مهم است.
EPA می گوید، چه قدیمی و چه جدید، هر خانه ای آلاینده های بالقوه خود را دارد.
به عنوان مثال، خانه‌هایی که قبل از سال 1978 ساخته شده‌اند، احتمالاً حاوی رنگ‌های مبتنی بر سرب هستند و با عایق آزبست ساخته شده‌اند. در خانه‌های جدیدتر و «سبزتر»، استفاده از بهره‌وری انرژی خانه‌ها را هوابندی می‌کند، اما به طور موثر آلاینده‌ها را به دام می‌اندازد و باعث سردرد، حالت تهوع و تشدید آلرژی می‌شود.
بنابراین، صاحب خانه چه کاری باید انجام دهد؟
به غیر از گردگیری و جاروبرقی به طور منظم، و تعویض فیلترهای هوای خود به صورت فصلی، ممکن است بخواهید از فناوری برای کمک به تمیز کردن هوای داخل خود استفاده کنید، مانند سیستم تصفیه هوا Air Scrubber Plus.
این دستگاه - نصب شده در سیستم های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع موجود - از فناوری ActivePure برای کاهش آلودگی ها تا 99 درصد در هوا و سطوح خانه استفاده می کند.
ActivePure گونه‌ای از فناوری مورد استفاده ناسا برای ایستگاه فضایی بین‌المللی است و به‌عنوان فناوری فضایی تایید شده انحصاری توسط بنیاد فضایی در رده خود شناخته می‌شود.
تام لوزانو، مدیر اجرایی Air Scrubber Plus گفت: "درصد بالایی از افراد مبتلا به آسم و آلرژی در سراسر کشور وجود دارد." "تست عمیق ثابت می کند که [فناوری ما] می تواند بوهای شیمیایی، دود سیگار، گرد و غبار، گرده و کپک را کاهش دهد."
با استفاده از دستگاه‌هایی مانند Air Scrubber Plus، همراه با سایر محلول‌های هوای پاک، می‌توانید مطمئن باشید که هوایی که تنفس می‌کنید تازه و شفاف است.
لوزانو می‌گوید: «با افزایش نگرانی مردم در مورد کیفیت هوای داخلی، ما شاهد افزایش تقاضا برای راه‌حل‌های تصفیه هوای داخلی از سوی صاحبان خانه‌ها در سراسر کشور هستیم.
برای اکثر مردم، یافتن پزشک معمولاً بر اساس ارجاع یکی از اعضای خانواده، دوست یا سایر متخصصان بهداشت است. با این حال، واقعیت این است که چهره مراقبت‌های بهداشتی در حال تغییر است و اکنون مهم‌تر از هر زمان دیگری درک انتخاب‌هایتان است.

با انبوهی از اطلاعات موجود در وب‌سایت‌هایی مانند Healthgrades (www.healthgrades.com)، یک منبع آنلاین که اطلاعاتی در مورد پزشکان و بیمارستان‌ها در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد، هیچ دلیلی وجود ندارد که مصرف‌کنندگان با مراقبت‌های بهداشتی خود مانند رفتار با سایر خریدها رفتار نکنند. - با انجام بررسی های لازم و فعال بودن در هنگام انتخاب ارائه دهنده و برنامه خود.

به عنوان مثال، گزارش اخیر Healthgrades نشان می‌دهد که انتخاب بیمارستان می‌تواند به‌طور چشمگیری بر سلامت بیمار تأثیر بگذارد، به‌طوری‌که احتمال مرگ افراد یا عوارض در بیمارستان‌هایی که رتبه‌بندی کمتری دارند، بسیار بیشتر است.

راجر هولشتاین، مدیرعامل Healthgrades، می‌گوید: «ما از مصرف‌کنندگان می‌خواهیم هنگام انتخاب طرحی، تکالیف خود را انجام دهند تا متوجه شوند که کدام پزشکان تحت پوشش هستند و آیا ... پزشک در بیمارستانی با خطر مرگ و میر یا عوارض کم کار می‌کند یا خیر». او می افزاید: «انتخاب یک طرح فقط هزینه نیست، مصرف کنندگان باید ارائه دهندگان خود را قبل از انتخاب طرح انتخاب کنند و Healthgrades باید اولین توقف آنها باشد.»

متأسفانه، بیشتر مردم از این موضوع آگاه نیستند که انتخاب پزشک آنها مستقیماً با انتخاب بیمارستان و به نوبه خود اهمیت آن در پیش بینی نتایج بهتر مرتبط است.

برجسته‌تر این نکته، مطالعه اخیر هریس اینتراکتیو است که نشان می‌دهد کمتر از نیمی از آمریکایی‌های بالای ۲۶ سال قبل از انتخاب بیمارستان یا پزشک، اطلاعات گسترده و دقیقی را جمع‌آوری می‌کنند و احتمال بیشتری دارد که بیمارستانی را بر اساس راحتی یا پرداخت مشترک در مقابل داده‌ها انتخاب کنند. با این حال، این تصمیم می تواند به معنای تفاوت بین زندگی و مرگ باشد.

Archelle Georgiou، M.D.، مشاور استراتژیک Healthgrades می گوید: «مصرف کنندگان برای انتخاب معنادار بین برنامه ها به اطلاعات دقیق نیاز دارند. "با توجه به قانون مراقبت مقرون به صرفه که دسترسی به مراقبت را گسترش می دهد، درک گزینه های شما، از جمله کیفیت مراقبت های ارائه شده در بیمارستان ها و پزشکان وابسته در برنامه شما، مهم تر از همیشه است."

جالب توجه است که گزارش Healthgrades اشاره می‌کند که کیفیت بهتر می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های کلی شود و بیان می‌کند که هزینه مستقیم مراقبت از بیماری که دچار عارضه می‌شود، به‌طور متوسط ​​تقریباً دو برابر هزینه مراقبت از بیمارانی است که مشکلی را تجربه نکرده‌اند. .
به نظر می رسد که تشویق کننده ها و بازیکنان فوتبال وجه اشتراکی دارند که شاید حدس نمی زنید: ضربه مغزی.
بر اساس یک مطالعه جدید در مجله اطفال که نشان می دهد تشویق کردن خطرناک ترین فعالیت برای زنان ورزشکار است - که 66 درصد از آسیب های ورزشی فاجعه بار آنها را شامل می شود - بیش از یک سوم دخترانی که دچار ضربه مغزی می شوند حتی نمی دانند. علائم به اندازه کافی برای گزارش آن.
این تحقیق در پی اخبار متعددی در سال‌های اخیر در مورد آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه مغزی در بین بازیکنان حرفه‌ای فوتبال صورت گرفته است. اما برخلاف فوتبال، تشویق کردن به‌طور رسمی توسط اکثر انجمن‌های ورزشی دبیرستان به‌عنوان یک «ورزش» به رسمیت شناخته نمی‌شود – یک شکست دکتر جی گرینشتاین، مدیر عامل اسپورت و اسپاین رهاب و کارشناس رسمی تیم کایروپراکتیک برای تشویق‌کننده‌های واشینگتن ردسکینز. اصرار دارد که باید اصلاح شود. او می‌گوید: «ما در اینجا در یک مقطع حساس هستیم.
بیشتر صدمات وارده در تشویق به کسانی است که دیگران را در هوا پرتاب می کنند. موارد "فاجعه آمیز"، صرف نظر از شرایط، منجر به طول عمر کوتاه تر، ناتوانی دائمی یا شرایط پزشکی طولانی مدت می شوند.
با توجه به تمام استرس های ورزش به بدن - و به ویژه ستون فقرات - متخصصان به طور فزاینده ای مراقبت های کایروپراکتیک را بخش مهمی از مراقبت های پیشگیرانه و پس از آسیب دیدگی خود می دانند.
دکتر گرینشتاین، که همچنین یکی از اعضای بنیاد غیرانتفاعی پیشرفت کایروپراکتیک است، می‌گوید: «درمان کایروپراکتیک و برنامه‌های پیشگیری از آسیب عملکردی می‌تواند زمان بهبودی را بهبود بخشد و عملکرد را به حداکثر برساند».
هر سال، طرفداران NASCAR صبورانه منتظر Daytona 500 در Daytona Beach، فلوریدا هستند تا رانندگان شجاع و مسابقات غیرقابل پیش بینی را ببینند. پنجاه و پنجمین سالگرد امسال با معرفی خودروی مسابقه‌ای سری اسپرینت کاپ نسل 6، جایگزین مدل جعبه‌ای که از سال 2007 در حال مسابقه بود، شگفت‌انگیزتر خواهد بود و رقابت شدیدی را از جانب کهنه‌کاران و تازه‌کارها به راه انداخت.
مت کنسث، مدافع عنوان قهرمانی دیتونا، که به عنوان بخشی از تیم ریسینگ جو گیبس، تویوتا کمری جدید دلار جنرال شماره 20 را بر عهده خواهد داشت، توجه زیادی را به خود جلب می کند. طرفداران نسکار همچنین از دیدن افراد مورد علاقه سنتی، از جمله کایل بوش، دنی هملین، جف گوردون، دیل ارنهارت جونیور، و تونی استوارت هیجان زده می شوند، زیرا هیجان بیش از ستارگان جدیدتر، مانند دانیکا پاتریک، که برخی از سریع ترین سرعت ها را در طول دوره های آزمایشی پیش فصل به نمایش گذاشت. .
مانند همتایان کنست، او هم در بلاتکلیفی است. Gen-6 قرار است پس از دو سال توسعه و کمک ناسا، دارای ویژگی های ایمنی افزایش یافته باشد. این خودرو که شباهت زیادی به تراموا دارد، نام خانوادگی رانندگان را روی شیشه جلو نشان می‌دهد، اما گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که خودروی سریع‌تر ممکن است منجر به مسابقات غیرقابل پیش‌بینی شود در حالی که رانندگان با شرایط جدید هندلینگ سازگار می‌شوند.
در یک پیش‌بینی اولیه از نتیجه دیتونا، بلیچر ریپورت از دامپزشکانی مانند کنست، گوردون، ارنهارت جونیور یا استوارت حمایت می‌کند، با این فرض که آنها به خوبی با خودروی Gen-6 سازگار می‌شوند.
صرف نظر از برنده، Dollar General انتظار دارد Daytona 500 علاقه خود را به NASCAR افزایش دهد و طرفداران را تقویت کند، که بازتاب افزایش حمایت مالی آن در سری Sprint Cup 2013 است. بزرگترین خرده‌فروش جعبه‌های کوچک کشور نیز به حمایت مالی تمام فصل خود از برایان ویکرز در سری سراسری ادامه خواهد داد. بین مزایای رسانه‌های اجتماعی و نمایش پیش‌بینی‌شده، هم میزان حضور و هم بینندگان ممکن است افزایش یابد. این فقط برای حامیانی مانند Dollar General به معنای چیزهای خوب است.
امسال، Dollar General نیز تلاش بیشتری برای کمک به مشتریان و بینندگان دارد. هنگامی که خودروی Dollar General با فرمان Kenseth یا Vickers برنده می شود، مشتریانی که با Dollar General خرید آنلاین انجام می دهند، 20 درصد اضافی از قیمت پایین روزانه خود دریافت می کنند، یا اگر اتومبیل های Dollar General دارای رتبه برتر 10 باشند، مشتریان دریافت خواهند کرد. از 10 درصد پس انداز آنلاین لذت ببرید. تخفیف ها فقط دوشنبه بعد از مسابقه و فقط در www.dollargeneral.com موجود است.
به‌علاوه، Dollar General یک فروشگاه واقعی برای همه نیازهای مسابقه‌ای است. از تنقلات و بشقاب‌ها گرفته تا آبجو و شراب، DG تجربه Daytona شما را کامل می‌کند و با بیش از 10000 مکان مناسب، مطمئناً یک مکان نزدیک وجود دارد.