من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

درد تمایز قائل نیست. تقریباً همه را در یک زمان لمس می کند. نامرئی است و با آزمایش یا اسکن قابل تشخیص نیست. برای بسیاری، پس از مدت کوتاهی از بین می رود، اما برای برخی دیگر، همه چیز مصرف می کند و می تواند زندگی را غیرقابل تحمل کند.

بر اساس گزارشی در سال 2011، "تسکین درد در آمریکا" که توسط موسسه پزشکی (IOM) انجام شد، تقریباً 100 میلیون بزرگسال در ایالات متحده از درد مزمن رنج می برند - وضعیتی که با درد تعریف می شود که بیش از شش ماه طول می کشد و با وجود پزشکی ادامه می یابد. رفتار. IOM اذعان می کند که هر کس درد را متفاوت تجربه می کند. این گزارش یک رویکرد بین رشته ای را توصیه می کند که به طور فعال بیمار را در مراقبت از خود مشارکت می دهد.

«اثربخشی درمان‌های درد به شدت به قدرت رابطه پزشک و بیمار بستگی دارد. به گفته IOM، درمان درد هرگز به مداخله پزشک به تنهایی مربوط نمی شود، بلکه مربوط به همکاری پزشک و بیمار (و خانواده) است.

در حالی که بسیاری از مراکز مراقبت های بهداشتی، بیمارستان ها و حتی مطب های پزشک دارای حامیان بیمار هستند که به عنوان پیوندی ارزشمند بین بیمار و ارائه دهنده خدمات عمل می کنند، بهترین مدافع اغلب می توانید خودتان باشید.

وقتی صحبت از مدیریت درد و مراقبت های بهداشتی به میان می آید، دفاع از خود یک مهارت ضروری و ضروری است. برای انجام این کار به معنای درک و شناسایی نیازهای خود، شناخت موارد قابل قبول (و غیرقابل قبول)، دانستن حقوق قانونی خود و انتقال آنها به خانواده، دوستان و تیم مراقبت های بهداشتی است.

دفاع از خود در مورد توانمندسازی است - از طریق دانش، اطلاعات و احترام به خود. تا این مرحله، متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند با حمایت از تلاش های بیماران خود به آنها کمک کنند.

برای راهنمایی بیشتر و نکاتی در مورد اینکه مدافع خود باشید، به In The Face of Pain در www.inthefaceofpain/advocacy مراجعه کنید. این وب‌سایت اطلاعات و منابعی را ارائه می‌دهد که می‌تواند به شما کمک کند مدافع خود یا یکی از عزیزانتان باشید که با دردهای مزمن زندگی می‌کنند. کتابچه راهنمای رایگان برای افراد مبتلا به درد شامل نکات و ابزارهایی برای برقراری ارتباط مؤثر با پزشک خود (یا خانواده تان) و همچنین تمرکز بر مراقبت و آزمایشات بالینی است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.