من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اکثر مردم می دانند که بدن آنها از مقدار زیادی آب تشکیل شده است، اما ممکن است از این که بدانند این عدد حدود 70 درصد است شگفت زده شوند - و با این حال مطالعات نشان می دهد که ما به اندازه کافی برای جبران آنچه نیاز داریم، نوشیدنی نمی نوشیم.

نوشیدنی های دیگر برای اطمینان، اما آب؟ حتی نزدیک نیست.

با تأکید بر این نکته، مطالعه ای است که توسط دکتر آلیسون گودمن برای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری انجام شده است که نشان می دهد از هر 10 آمریکایی یک نفر هر روز آب نمی نوشد.

صفر

او این نتایج را «تحریک‌کننده» می‌نامد.

گودمن می گوید: «آب برای زندگی حیاتی است. "بسیاری از خطرات سلامتی با نوشیدن آب ساده کاهش می یابد."

گودمن معتقد است که افرادی که آب نمی‌نوشند، آب خود را از قهوه، نوشابه‌های گازدار، غذا و سایر منابع دریافت می‌کنند، که ممکن است از نظر تئوری خوب باشد، به جز کالری‌هایی که با آن مایعات دیگر مرتبط است.

به گفته دکتر Theodore A. Baroody، برای اینکه بدن به خوبی عمل کند، باید آب داشته باشد و برای اینکه به درستی عمل کند، باید به طور مداوم برای حفظ pH یا تعادل شیمیایی مناسب کار کند.

برای این منظور، فواید آب آشامیدنی را نمی‌توان اندازه‌گیری کرد (جلوگیری از کم‌آبی بدن)، با این حال، افزودن آب قلیایی به رژیم غذایی غنی از مواد مغذی می‌تواند به حفظ تعادل pH بدن کمک کند و همچنین به جلوگیری از آن کمک کند. سرطان، استخوان های ضعیف، پیری زودرس و خستگی.

بارودی می‌گوید: «PH نامتعادل می‌تواند بدن شما را وادار کند تا مواد معدنی مهمی را از اندام‌های حیاتی و استخوان‌های شما قرض بگیرد تا اسید اضافی را از بین ببرد.»

آبی مانند آب آلکامه نه تنها به تنظیم این تعادل مهم pH در بدن کمک می کند، بلکه می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند، عملکرد قلبی-تنفسی را بهبود بخشد و سطح انرژی را افزایش دهد. حتی با استرس اکسیداتیو و رادیکال های آزاد مبارزه می کند.

آلکامه واتر برخلاف نمونه‌های شیر و بطری‌های خود، فرآیندی به نام «ریز خوشه‌بندی» را طی می‌کند که در آن مولکول‌های تشکیل‌دهنده آب به «خوشه‌های» کوچک‌تری شکسته می‌شوند و به سلول‌های بدن اجازه می‌دهند تا آب را خیلی سریع‌تر جذب کنند و به نوبه خود آب را جذب کنند. شما را به طور موثرتری هیدراته می کند.

دکتر رابرت او. یانگ، دکترای دکتر، نویسنده کتاب، می‌گوید: «اگر کسی از من بپرسد، «چیزی است که می‌توانم برای داشتن سلامتی بهتر انجام دهم؟» پاسخ ساده خواهد بود: نوشیدن آب قلیایی و یونیزه را شروع کنید. معجزه pH

Alkame Water، Inc. یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Pinacle Enterprise Inc. (OTCBB: PINS) (OTCQB: PINS) است. برای اطلاعات بیشتر در مورد آب آلکامه و فواید آن برای سلامتی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.