دامپزشکانی

پد صندلی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

هر سال، طرفداران NASCAR صبورانه منتظر Daytona 500 در Daytona Beach، فلوریدا هستند تا رانندگان شجاع و مسابقات غیرقابل پیش بینی را ببینند. پنجاه و پنجمین سالگرد امسال با معرفی خودروی مسابقه‌ای سری اسپرینت کاپ نسل 6، جایگزین مدل جعبه‌ای که از سال 2007 در حال مسابقه بود، شگفت‌انگیزتر خواهد بود و رقابت شدیدی را از جانب کهنه‌کاران و تازه‌کارها به راه انداخت.
مت کنسث، مدافع عنوان قهرمانی دیتونا، که به عنوان بخشی از تیم ریسینگ جو گیبس، تویوتا کمری جدید دلار جنرال شماره 20 را بر عهده خواهد داشت، توجه زیادی را به خود جلب می کند. طرفداران نسکار همچنین از دیدن افراد مورد علاقه سنتی، از جمله کایل بوش، دنی هملین، جف گوردون، دیل ارنهارت جونیور، و تونی استوارت هیجان زده می شوند، زیرا هیجان بیش از ستارگان جدیدتر، مانند دانیکا پاتریک، که برخی از سریع ترین سرعت ها را در طول دوره های آزمایشی پیش فصل به نمایش گذاشت. .
مانند همتایان کنست، او هم در بلاتکلیفی است. Gen-6 قرار است پس از دو سال توسعه و کمک ناسا، دارای ویژگی های ایمنی افزایش یافته باشد. این خودرو که شباهت زیادی به تراموا دارد، نام خانوادگی رانندگان را روی شیشه جلو نشان می‌دهد، اما گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که خودروی سریع‌تر ممکن است منجر به مسابقات غیرقابل پیش‌بینی شود در حالی که رانندگان با شرایط جدید هندلینگ سازگار می‌شوند.
در یک پیش‌بینی اولیه از نتیجه دیتونا، بلیچر ریپورت از دامپزشکانی مانند کنست، گوردون، ارنهارت جونیور یا استوارت حمایت می‌کند، با این فرض که آنها به خوبی با خودروی Gen-6 سازگار می‌شوند.
صرف نظر از برنده، Dollar General انتظار دارد Daytona 500 علاقه خود را به NASCAR افزایش دهد و طرفداران را تقویت کند، که بازتاب افزایش حمایت مالی آن در سری Sprint Cup 2013 است. بزرگترین خرده‌فروش جعبه‌های کوچک کشور نیز به حمایت مالی تمام فصل خود از برایان ویکرز در سری سراسری ادامه خواهد داد. بین مزایای رسانه‌های اجتماعی و نمایش پیش‌بینی‌شده، هم میزان حضور و هم بینندگان ممکن است افزایش یابد. این فقط برای حامیانی مانند Dollar General به معنای چیزهای خوب است.
امسال، Dollar General نیز تلاش بیشتری برای کمک به مشتریان و بینندگان دارد. هنگامی که خودروی Dollar General با فرمان Kenseth یا Vickers برنده می شود، مشتریانی که با Dollar General خرید آنلاین انجام می دهند، 20 درصد اضافی از قیمت پایین روزانه خود دریافت می کنند، یا اگر اتومبیل های Dollar General دارای رتبه برتر 10 باشند، مشتریان دریافت خواهند کرد. از 10 درصد پس انداز آنلاین لذت ببرید. تخفیف ها فقط دوشنبه بعد از مسابقه و فقط در www.dollargeneral.com موجود است.
به‌علاوه، Dollar General یک فروشگاه واقعی برای همه نیازهای مسابقه‌ای است. از تنقلات و بشقاب‌ها گرفته تا آبجو و شراب، DG تجربه Daytona شما را کامل می‌کند و با بیش از 10000 مکان مناسب، مطمئناً یک مکان نزدیک وجود دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.