ضربه مغزی

پد صندلی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

به نظر می رسد که تشویق کننده ها و بازیکنان فوتبال وجه اشتراکی دارند که شاید حدس نمی زنید: ضربه مغزی.
بر اساس یک مطالعه جدید در مجله اطفال که نشان می دهد تشویق کردن خطرناک ترین فعالیت برای زنان ورزشکار است - که 66 درصد از آسیب های ورزشی فاجعه بار آنها را شامل می شود - بیش از یک سوم دخترانی که دچار ضربه مغزی می شوند حتی نمی دانند. علائم به اندازه کافی برای گزارش آن.
این تحقیق در پی اخبار متعددی در سال‌های اخیر در مورد آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه مغزی در بین بازیکنان حرفه‌ای فوتبال صورت گرفته است. اما برخلاف فوتبال، تشویق کردن به‌طور رسمی توسط اکثر انجمن‌های ورزشی دبیرستان به‌عنوان یک «ورزش» به رسمیت شناخته نمی‌شود – یک شکست دکتر جی گرینشتاین، مدیر عامل اسپورت و اسپاین رهاب و کارشناس رسمی تیم کایروپراکتیک برای تشویق‌کننده‌های واشینگتن ردسکینز. اصرار دارد که باید اصلاح شود. او می‌گوید: «ما در اینجا در یک مقطع حساس هستیم.
بیشتر صدمات وارده در تشویق به کسانی است که دیگران را در هوا پرتاب می کنند. موارد "فاجعه آمیز"، صرف نظر از شرایط، منجر به طول عمر کوتاه تر، ناتوانی دائمی یا شرایط پزشکی طولانی مدت می شوند.
با توجه به تمام استرس های ورزش به بدن - و به ویژه ستون فقرات - متخصصان به طور فزاینده ای مراقبت های کایروپراکتیک را بخش مهمی از مراقبت های پیشگیرانه و پس از آسیب دیدگی خود می دانند.
دکتر گرینشتاین، که همچنین یکی از اعضای بنیاد غیرانتفاعی پیشرفت کایروپراکتیک است، می‌گوید: «درمان کایروپراکتیک و برنامه‌های پیشگیری از آسیب عملکردی می‌تواند زمان بهبودی را بهبود بخشد و عملکرد را به حداکثر برساند».
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.