من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

برای اکثر مردم، یافتن پزشک معمولاً بر اساس ارجاع یکی از اعضای خانواده، دوست یا سایر متخصصان بهداشت است. با این حال، واقعیت این است که چهره مراقبت‌های بهداشتی در حال تغییر است و اکنون مهم‌تر از هر زمان دیگری درک انتخاب‌هایتان است.

با انبوهی از اطلاعات موجود در وب‌سایت‌هایی مانند Healthgrades (www.healthgrades.com)، یک منبع آنلاین که اطلاعاتی در مورد پزشکان و بیمارستان‌ها در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد، هیچ دلیلی وجود ندارد که مصرف‌کنندگان با مراقبت‌های بهداشتی خود مانند رفتار با سایر خریدها رفتار نکنند. - با انجام بررسی های لازم و فعال بودن در هنگام انتخاب ارائه دهنده و برنامه خود.

به عنوان مثال، گزارش اخیر Healthgrades نشان می‌دهد که انتخاب بیمارستان می‌تواند به‌طور چشمگیری بر سلامت بیمار تأثیر بگذارد، به‌طوری‌که احتمال مرگ افراد یا عوارض در بیمارستان‌هایی که رتبه‌بندی کمتری دارند، بسیار بیشتر است.

راجر هولشتاین، مدیرعامل Healthgrades، می‌گوید: «ما از مصرف‌کنندگان می‌خواهیم هنگام انتخاب طرحی، تکالیف خود را انجام دهند تا متوجه شوند که کدام پزشکان تحت پوشش هستند و آیا ... پزشک در بیمارستانی با خطر مرگ و میر یا عوارض کم کار می‌کند یا خیر». او می افزاید: «انتخاب یک طرح فقط هزینه نیست، مصرف کنندگان باید ارائه دهندگان خود را قبل از انتخاب طرح انتخاب کنند و Healthgrades باید اولین توقف آنها باشد.»

متأسفانه، بیشتر مردم از این موضوع آگاه نیستند که انتخاب پزشک آنها مستقیماً با انتخاب بیمارستان و به نوبه خود اهمیت آن در پیش بینی نتایج بهتر مرتبط است.

برجسته‌تر این نکته، مطالعه اخیر هریس اینتراکتیو است که نشان می‌دهد کمتر از نیمی از آمریکایی‌های بالای ۲۶ سال قبل از انتخاب بیمارستان یا پزشک، اطلاعات گسترده و دقیقی را جمع‌آوری می‌کنند و احتمال بیشتری دارد که بیمارستانی را بر اساس راحتی یا پرداخت مشترک در مقابل داده‌ها انتخاب کنند. با این حال، این تصمیم می تواند به معنای تفاوت بین زندگی و مرگ باشد.

Archelle Georgiou، M.D.، مشاور استراتژیک Healthgrades می گوید: «مصرف کنندگان برای انتخاب معنادار بین برنامه ها به اطلاعات دقیق نیاز دارند. "با توجه به قانون مراقبت مقرون به صرفه که دسترسی به مراقبت را گسترش می دهد، درک گزینه های شما، از جمله کیفیت مراقبت های ارائه شده در بیمارستان ها و پزشکان وابسته در برنامه شما، مهم تر از همیشه است."

جالب توجه است که گزارش Healthgrades اشاره می‌کند که کیفیت بهتر می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های کلی شود و بیان می‌کند که هزینه مستقیم مراقبت از بیماری که دچار عارضه می‌شود، به‌طور متوسط ​​تقریباً دو برابر هزینه مراقبت از بیمارانی است که مشکلی را تجربه نکرده‌اند. .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.