من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

گفته شده است که "خانه جایی است که قلب در آن قرار دارد." در حالی که این احساس ممکن است درست باشد، آن خانه نیز ممکن است شما را بیمار کند.
بر اساس گزارش آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA)، آمریکایی ها به طور متوسط ​​حدود 90 درصد یا بیشتر از زمان خود را در داخل خانه می گذرانند، جایی که سطوح آلاینده ممکن است دو تا پنج برابر (و احتمالاً بیش از 100 برابر) بیشتر از سطوح خارج از منزل باشد.
یکی از نمایندگان انجمن ریه آمریکا در اورنج کانتی، کالیفرنیا می‌گوید: «بیشتر ما به آن فکر نمی‌کنیم، زیرا نمی‌توانیم آلودگی را ببینیم، و گاهی اوقات نمی‌توانیم آن را بو کنیم.»
به همین دلیل است که کارشناسان می گویند، تمیز نگه داشتن هوای داخل خانه برای حفظ سلامت خانواده بسیار مهم است.
EPA می گوید، چه قدیمی و چه جدید، هر خانه ای آلاینده های بالقوه خود را دارد.
به عنوان مثال، خانه‌هایی که قبل از سال 1978 ساخته شده‌اند، احتمالاً حاوی رنگ‌های مبتنی بر سرب هستند و با عایق آزبست ساخته شده‌اند. در خانه‌های جدیدتر و «سبزتر»، استفاده از بهره‌وری انرژی خانه‌ها را هوابندی می‌کند، اما به طور موثر آلاینده‌ها را به دام می‌اندازد و باعث سردرد، حالت تهوع و تشدید آلرژی می‌شود.
بنابراین، صاحب خانه چه کاری باید انجام دهد؟
به غیر از گردگیری و جاروبرقی به طور منظم، و تعویض فیلترهای هوای خود به صورت فصلی، ممکن است بخواهید از فناوری برای کمک به تمیز کردن هوای داخل خود استفاده کنید، مانند سیستم تصفیه هوا Air Scrubber Plus.
این دستگاه - نصب شده در سیستم های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع موجود - از فناوری ActivePure برای کاهش آلودگی ها تا 99 درصد در هوا و سطوح خانه استفاده می کند.
ActivePure گونه‌ای از فناوری مورد استفاده ناسا برای ایستگاه فضایی بین‌المللی است و به‌عنوان فناوری فضایی تایید شده انحصاری توسط بنیاد فضایی در رده خود شناخته می‌شود.
تام لوزانو، مدیر اجرایی Air Scrubber Plus گفت: "درصد بالایی از افراد مبتلا به آسم و آلرژی در سراسر کشور وجود دارد." "تست عمیق ثابت می کند که [فناوری ما] می تواند بوهای شیمیایی، دود سیگار، گرد و غبار، گرده و کپک را کاهش دهد."
با استفاده از دستگاه‌هایی مانند Air Scrubber Plus، همراه با سایر محلول‌های هوای پاک، می‌توانید مطمئن باشید که هوایی که تنفس می‌کنید تازه و شفاف است.
لوزانو می‌گوید: «با افزایش نگرانی مردم در مورد کیفیت هوای داخلی، ما شاهد افزایش تقاضا برای راه‌حل‌های تصفیه هوای داخلی از سوی صاحبان خانه‌ها در سراسر کشور هستیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.