من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اکنون بیش از هر زمان دیگری، آمریکایی ها با واقعیت جدیدی در مورد پوشش سلامت خود روبرو هستند. در نتیجه، درک انتخاب های خود بسیار مهم است.
گزارش اخیر Healthgrades، یک منبع آنلاین برای اطلاعات جامع در مورد پزشکان و بیمارستان ها، نشان می دهد که چگونه انتخاب بیمارستان می تواند به طور چشمگیری بر سلامت بیمار تأثیر بگذارد. بنابراین قابل درک است که افراد در بیمارستان هایی که رتبه های پایین تری دریافت می کنند، به مراتب بیشتر احتمال دارد بمیرند یا دچار عوارض شوند.
با توجه به اینکه پوشش مراقبت های بهداشتی کانون بسیاری از گفتگوها این روزها است، این گزارش بحث های جدیدی را در مورد اقداماتی که مصرف کنندگان باید انجام دهند را برانگیخته است.
راجر هولشتاین، مدیرعامل Healthgrades، می‌گوید: «ما از مصرف‌کنندگان می‌خواهیم که هنگام انتخاب طرحی، تکالیف خود را انجام دهند تا متوجه شوند که کدام پزشکان تحت پوشش هستند و آیا ... پزشک در بیمارستانی با خطر مرگ و میر یا عوارض کم کار می‌کند. او می افزاید: «انتخاب یک طرح فقط هزینه نیست، مصرف کنندگان باید ارائه دهندگان خود را قبل از انتخاب طرح انتخاب کنند و Healthgrades باید اولین توقف آنها باشد.»
متأسفانه، بیشتر مردم از این موضوع آگاه نیستند که انتخاب پزشک آنها مستقیماً با انتخاب بیمارستان و به نوبه خود اهمیت آن در پیش بینی نتایج بهتر مرتبط است.
برجسته‌تر این نکته، مطالعه اخیر هریس اینتراکتیو است که نشان می‌دهد کمتر از نیمی از آمریکایی‌های بالای ۲۶ سال قبل از انتخاب بیمارستان یا پزشک، اطلاعات گسترده و مفصلی را جمع‌آوری می‌کنند و احتمال بیشتری دارد که بیمارستانی را بر اساس راحتی یا پرداخت هزینه در مقابل داده‌های با کیفیت انتخاب کنند. . با این حال، این تصمیم می تواند به معنای تفاوت بین زندگی و مرگ باشد.
Archelle Georgiou، مشاور استراتژیک Healthgrades می گوید: «مصرف کنندگان برای انتخاب معنادار بین برنامه ها به اطلاعات دقیق نیاز دارند. "با توجه به قانون مراقبت مقرون به صرفه که دسترسی به مراقبت را گسترش می دهد، درک گزینه های شما، از جمله کیفیت مراقبت های ارائه شده در بیمارستان ها و پزشکان وابسته در برنامه شما، مهم تر از همیشه است."
جالب توجه است که گزارش Healthgrades اشاره می کند که کیفیت بهتر می تواند منجر به کاهش هزینه های کلی شود و بیان می کند که هزینه های مستقیم مراقبت از بیماری که دچار عارضه می شود، به طور متوسط ​​تقریباً دو برابر هزینه مراقبت از بیمارانی است که این عارضه را تجربه نکرده اند. مسئله.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.