من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

علاوه بر این که مشغول خرید هدایای تعطیلات هستند، مهم ترین نکته در ذهن بسیاری از آمریکایی ها فصل آنفولانزا است.

مرکز کنترل بیماری (CDC) خاطرنشان کرد که آمریکا در اوایل سال جاری فصل بسیار بدی را تجربه کرد و 29 ایالت سطوح بالایی از علائم "شبیه آنفولانزا" را گزارش کردند. پس منطقی است که در ماه های آینده انتظار چیزی مشابه را داشته باشیم.

دکتر فرانک اسپر، متخصص بیماری‌های تنفسی ویروسی در مرکز پزشکی UH Case در اوهایو، می‌گوید: «من فکر می‌کنم مردم تحت تأثیر جدی بودن آنفولانزا قرار نگرفته‌اند. اما ... آنفولانزا علت شماره یک مرگ و میر ناشی از بیماری های عفونی است.

اسپر اضافه می کند که هر سال بین 5000 تا 20000 نفر در اثر بیماری های مرتبط با آنفولانزا جان خود را از دست می دهند، به همین دلیل CDC توصیه های زیر را توصیه می کند:

• تیر خورده. کارشناسان می گویند بهترین دفاع در برابر آنفولانزا یک حمله خوب است، بنابراین تزریق واکسن آنفولانزا اولین گام در مبارزه است – و هر چه زودتر بهتر باشد.

• در مورد شستن دست ها هوشیار باشید. در فصل آنفولانزا بهترین دوستان خود را با آب و صابون درست کنید. شستن دست ها به مدت 15 ثانیه به علاوه (زمانی که برای سه بار خواندن تولدت مبارک یا ABC طول می کشد) کلیدی است. این امر به ویژه هنگام کار در مکان های مشترک مانند اتاق های کپی یا دفاتر جلویی اهمیت دارد.

• آب بیشتری بنوشید. در حالی که نشان داده شده است که برخی آب میوه ها از علائم کمتر سرماخوردگی جلوگیری می کنند، اما به گفته متخصصان، نوشیدن آب هر روز و در تمام طول روز نه تنها برای هیدراته نگه داشتن بدن، بلکه برای دفع سموم (و ویروس ها) ناخواسته، گزینه بهتری است. به این ترتیب، آب برای حفظ سلامت مطلوب بسیار مهم است. در حالی که آب فواید بی شماری دارد، تحقیقات نشان داده است که برخی از آب ها فواید سلامتی بیشتری نسبت به سایرین دارند. به گفته کارشناسان، به همین دلیل است که نوشیدن آب یونیزه قلیایی مانند آلکامه واتر باید بخشی ضروری از برنامه سلامت هر کسی باشد. قلیاییت خفیف توسط پزشکان توصیه می شود، زیرا به هیدراتاسیون موثرتر اجازه می دهد، که از بدن متعادل با pH بهینه پشتیبانی می کند و منبع قدرتمندی از آنتی اکسیدان ها است که سیستم ایمنی را تقویت می کند.

• سیب زمینی نیمکتی باشید. معمولاً از ما خواسته می‌شود بلند شوید و حرکت کنید، اما اگر بیمار هستید، بهتر است در خانه بمانید تا بتوانید استراحت کنید و میکروب‌ها را به دیگران منتقل نکنید. قاعده کلی این است که حداقل 24 ساعت پس از رفع تب بدون استفاده از دارو برای کاهش تب در خانه بمانید. این اطمینان حاصل می کند که از نقطه ای که احتمال انتقال ویروس به دیگران وجود دارد گذشته اید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.