من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

آب بطری یک تجارت بزرگ است.

به گفته تحلیلگران، در واقع، اکنون میلیاردها دلار برای محصولی خرج می شود که قبلاً آن را به صورت رایگان از شیر آب دریافت می کردیم، و به گفته تحلیلگران، پس از سودا در ایالات متحده در رتبه دوم قرار دارد.

با این حال، همه آب های بطری یکسان ایجاد نمی شوند. اکثر برندهای آب بطری می توانند از هر منبعی تهیه شوند.

با این حال، نام تجاری جدیدی از آب وجود دارد که با ارائه چیزی غیر از یک رفع عطش سنتی، خود را از همتایان خود دور می کند. آلکامه واتر دارای خواص قلیایی ملایمی است که برای تقویت هیدراتاسیون موثر با حمایت از سطوح pH بهینه بدن، ارائه مزایای آنتی اکسیدانی و همچنین بهبود سطوح انرژی و سلامت کلی طراحی شده است.

از طریق فرمول ثبت شده خود که شامل ساختار مولکولی ریز خوشه ای است، طراحی آلکامه واتر نه تنها از قلیاییت متمایز آن پشتیبانی می کند، بلکه سطوح بالایی از اکسیژن محلول و تثبیت شده را امکان پذیر می کند. آب اکسیژنه با بهبود ظرفیت هوازی، تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش تأثیر استرس بر بدن ناشی از رادیکال‌های آزاد - مولکول‌های بسیار واکنش‌پذیر که تصور می‌شود در ایجاد سرطان‌ها و سایر بیماری‌ها نقش دارند، مرتبط است. به عنوان تسریع روند پیری.

علاوه بر این، داده های حاصل از مطالعات علمی در مورد اثرات آب قلیایی الکترولیز شده، ارتباط بین مصرف این نوع آب و فواید سلامتی را نشان می دهد. در یک مطالعه، شرکت کنندگان در یک برنامه توانبخشی سرپایی ریوی که به طور تصادفی برای نوشیدن آب قلیایی الکترولیز شده انتخاب شدند، در مقایسه با افرادی که آب ساده می نوشیدند، تحمل ورزش را پس از 12 هفته بهبود دادند.

مطالعه دیگری نشان داد که بیماران HIV تحت درمان ضدرتروویروسی که آب قلیایی الکترولیز شده را به صورت روزانه مصرف می‌کردند، در مقایسه با بیمارانی که آب ساده مصرف می‌کردند، پس از 30 روز سیستم ایمنی خود را بهبود بخشیدند.

نتایج آزمایش‌های اضافی آلکامه واتر نشان می‌دهد که خواص قلیایی، آنتی‌اکسیدانی و اکسیژن‌رسانی آن را برای یک سال کامل ماندگاری حفظ می‌کند، که آن را به یک انتخاب عملی برای مصارف خانگی یا اداری تبدیل می‌کند. آب آلکامه در بطری هایی عرضه می شود که فاقد BPA هستند و 100 درصد قابل بازیافت هستند.

Alkame Water, Inc. یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Pinacle Enterprise, Inc. (OTCBB: PINS) (OTCQB: PINTS) است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.